Tuesday, November 30, 2010

We Are The Reason 中文版

Verse 1:当我小时候我常梦见圣诞夜 有那么多礼物为我预备

但那时我却不知有一婴孩为我降生 给我生命最大的礼物


Chorus:我们是耶稣降生的理由 祂为了我们甘心痛苦受死

为这失落世界祂给予祂所有 并给我们生命意义


Verse 2:随着逝去的岁月我渐明白真正的礼物是 为爱牺牲

在那阴暗的一天有一人悬挂十架上 是为了爱 是为了爱


Chorus:我们是耶稣降生的理由 祂为了我们甘心痛苦受死

为这失落世界祂给予祂所有 并给我们生命意义



温馨提示:

此歌有bridge部份,可惜没有中文版,请多多包涵...


Merry Christmas to u~

1 comment:

  1. BRIDGE


    I've finally found the reason for living
    我終於找到生命的意義

    It's in giving every part of my heart to Him
    是將我整個心靈完全交給祂

    In all that I do every word that I say
    在每天我所說、每天我所作

    I'll be giving my all just for Him, for Him
    所有一切全是為了祂

    We are the reason that He gave His life
    祂為了我們獻出祂一生

    We are the reason that He suffered and died
    祂為了我們甘心痛苦受死

    To a world that was lost He gave all He could give
    為這失落世界,祂給予祂所有

    to show us the reason to live
    並給我們生命意義

    ReplyDelete